17 Eylül 2016 Cumartesi

Kurucunun Kızı


Korku verici bir nükleer savaş sonrası Amerika Birleşik Devletleri büyük ölçüde değil edilmiş, sadece minik bir grup hayatta kalmıştı. Geriye kalanları kimin yöneteceği konusunda Lattimer'lar ve Westfall'lar arasında meydana çıkan savaşı Westfall ailesi kaybetmişti. Ve beş sene daha sonra barıştırma ve denetleme, her sene yapılan bir törenle, kaybeden tarafın kızları ile şampiyon tarafın erkeklerinin evlendirilmesiyle sağlanmaktaydı.

Bu sene benim sıram gelmişti. Benim adım Ivy Westfall ve görevim basitti: Başkan'ın oğlunu, müstakbel kocamı öldürmek ve Westfall ailesinin gücünü geri kazanmasını sağlamak. Lakin görünen o oysa, Bishop Lattimer ya çok yetenekli bir oyuncu ya da ailemin bahis ettiği gibi insafsız, zalim bir çocuk yok. Hatta beni bu dünyada aslında anlayan tek birey bile olabilir. Fakat kaderimden kaçmama imkân değil. Ben Westfall mirasını geri alacak kişiyim. Bishop ölmeli. Ve onu öldüren ben olmalıyım…

"Bir oturuşta okudum. İ-NA-NIL-MAZ-DI! O nasıl bir sondu pek?!" - Wendy HIggIns, Tatlı Şeytan ve
-Tatlı Risk romanlarının yazarı-

"Etkileyici ve ince düşünülmüş bir dünya, merak uyandırıcı bir açılış, cesur bir kahraman." ?
- KIrkus RevIews-

"Güçlü karakterler, karışık ilişkiler, politik entrikalar ve ihanet, kitabı elinizden bırakmanıza engel olacak; daha fazlası için sabırsızlanacaksınız!"
-School LIbrary Journal-

"Kurucunun Kızı'nda bir distopyada arayacağınız her şey var: tüyler ürpertici bir durum örgüsü, heyecanlandırıcı karakterler ve her kelimesi dikkatle yazılı bir hikâye."
-InsIghtful MInds RevIews-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder